пʼятницю, 15 серпня 2014 р.

Як не треба навчати математиці в першому класі

Дослідники ідентифікували чотири головні навчальні методи.

Самим традиційним було визначено як "направлена вчителями діяльність", де вчителі спочатку демонструють, як вирішити проблеми і потім пропонують, щоб школярі практикувалися самостійно.
"Діяльність, зосереджена на школяра", з іншого боку, дозволяє школярам виробляти свої власні математичні ідеї і застосовувати їх до реальних ситуацій, часто працює в групах.
У методі "розвиваючих матеріалів / калькуляторів" школярі працюють з фізичними об'єктами (M & Ms, монети, і т.д.), щоб символізувати математичні проблеми і / або використовували калькулятори.
Нарешті, категорія "рух/музика" включала методи, в яких школярі фізично рухалися або використовували музику.
Результати вказали, що «направлена вчителями діяльність» була найефективнішим методом з точки зору поліпшення успішності студентів. "Навчання зосереджене на школяра" тільки поліпшило результати серед школярів, які раніше не зазнавали труднощів, вивчаючи математику. Найбільша настороженість: вчителі, які викладали в класах з більш високими відсотками школярів, що показують математичні труднощі, більш імовірно, будуть використовувати методи "руху / музики" і "розвиваючих матеріалів / калькуляторів".

Читайте далі...
Джерело: http://www.psmag.com/navigation/politics-and-law/heres-teach-first-grade-math-84500/

Немає коментарів:

Дописати коментар